2016. május 21., szombat

Selymes babafőkötő


Néhány elvetélt próbálkozás után kész lettem egy másik babafőkötővel. 

Először ugye készítettem egy sprőd főkötőt, ami ráadásul még hatalmas is lett. Másodszor nekivágtam egynek Honleány fonalból, de már a legelején láttam, hogy az meg túl kicsi lesz. Ezért ugyanazt a mintát megpróbáltam Drops Lace-ből, de az is mintha kicsi lett volna... 

Nem baj, gondoltam, azért befejezem, de mikor már majdnem a végére értem, észrevettem három sorral bentebb egy hibát. Úgyhogy bontottam és csináltam újra. Erre megint észrevettem egy hibát. Jó. Bontottam, újra... Erre szinte az elején felfedeztem ezt hibát megint, úgyhogy lebontottam az egészet. Azzal vigasztaltam magam, hogy úgyis kicsi lenne...

Mivel nem szeretem többször ugyanazt megcsinálni, elővettem egy harmadik Asahi-mintát és gyorsan elkészítettem ezt a babafőkötőt. 

Ezzel már sokkal elégedettebb vagyok, mint az előzővel, ami kész lett. Egyrészt, mert jó a mérete, másrészt mert sokkal jobb fonallal dolgoztam: pihe-piha alpakka-selyem keveréket (Drops BabyAlpaca Silk) használtam. 

YARN ~ Drops BabyAlpaca Silk {0100 off-white}
HOOK ~ 2.5 mm